آشنائی با باکس های تبلیغاتی

با عرض سلام و ادب و احترام

خدمت شما دوست عزیز

دوست گرامی در دنیای امروز که روزگار دیجیتال و اینترنت می باشد

حتما شما در حال گردش در شبکه تبلیغات بسیاری از سایت های تبلیغاتی

مشاهده کردید که همگی با یک مضمون مشترک مبنی بر درآمد عالی

با مشاهده تبلیغات بدست آورید هستند

 من در این مدت که مشغول کار در این باکس های تبلیغاتی هستم

ناخواسته و بخاطر نداشتن تجربه متحمل ضررهایی شدم

برای همین تصمیم گرفتم برای عزیزانی که مثل من می خواهند

با اینترنت یک شغل دوم و با سود معقول داشته باشند

تجربیات خودم رو جمع آوری کردم و بهترین و معتبر ترین باکس هایی

رو که تا آلان پرداخت به کاربران داشتند و دارند رو خدمت شما معرفی کنم و

برای اطمینان شما دوستان برداشت های خودم از هر سایت رو در ادامه مطلب

همون سایت قرار دادم تا با خیال آسوده به فعالیت بپردازید

در صورت امکان لطفا برای حمایت از وبلاگ

تولبار الکسا رو نصب بفرمائید


نصب تولبار الکسا

 




نظرات شما عزیزان:

مهدی
ساعت16:10---12 بهمن 1393
سلام
دوست عزیز وبت فوق العادست

دوست گلم وبلاگ منم در مورد کسب درامد هست خوشحال میشم سر بزنی


مهرنوش
ساعت6:41---11 آذر 1393

رضا وبلاگ خیلی خوبی داری .
منم یه وبلاگ دارم که لیست همه دوستام داخلشه ، بهشون پیشنهاد دادم وبلاگ رضا را ببینند ، تو هم وبلاگت رو توی این لیست لینک کن ، کار خیلی راحتیه ، اینجوری بازدید وبلاگت خیلی زیاد میشه...

http://www.mehrnooosh.loxblog.com

سلام

ممنونم ، لینک کردم



شهره
ساعت10:50---19 مرداد 1393

چطور تو وبتون برا کلیک زیر مجموعه های باکس های ایران زمین-14-فام رو 6تومن اعلام کردی فقط مریتا 2تومن ولی به حساب کتاب میرسه همش 2تومنی میشهدروغ که شاخ و دم نداره
من پشیمون شدم شما به اون پول بیشتر احتیاج داری برو خوش باش

سلام

والا من در تعجبم که شما چه جوری داری تو سایت های پی تی سی فعالیت میکنی بخدا متعجب

اولا خانم محترم شما اگر وقت بذارید و اکثر وبلاگ دوستان رو ببینید همه ارزش کلیک زیرمجموعه اجاره ای رو مینویسن

حتی تو صفحه اول باکس ها هم قیمتی که برای ارزش کلیک زیرمجموعه میزنن برای اجاره ای هست نه ثابتآرام

دوما من همون اول هم خدمت شما گفتم که ارزش کلیک زیرمجموعه مستقیم 2 تومان هست خودتون هم میتونید تو همه این باکس ها که عضوید بپرسید بعد به من بگید دروغگو سرکار خانملبخند

با این لحن صحبت کردن هم ارزش خودتون رو کم نکنید لطفاچشمک



شهره
ساعت12:27---18 مرداد 1393

سلام
اول:شما مختاری برای جواب دادن یا ندادن اصلا نیازی به معذرت خواهی نیس همون چندباریم که جوابم دادین من خیلی خیلی ازتون ممنونم
دوما:بنده به شما لقب درغگو ندادم و فقط عرض کردم امیدی به پاسخ دادنتون ندادم چون چندبار بهتون پیام دادم و بی جواب موندم و طلبکارم نیستم عرض کردم که شما مختارین به پاسخگویی و درواقع الان شمایی که تهمت میزنی
واما سوم
ایران زمین:860کلیک
باکس 14: 223
مریتا:251
ار تی ار: 321
ماهان سورف:376کلیک-6669سورف
فام:215کلیک
تا تاریخ17 مرداد

 

با عرض سلام

اولا من چه تهمتی زدم ؟؟؟؟

دوما تو سایت آر تی آر شما زیرمجموعه من نیستید و من کلا یک زیرمجموعه دارم و شما میتونید از پشتیبانی بپرسید که زیرمجموعه کی هستید

سوما در مورد ماهان سورف که اصلا صحبتی نکردم چون اصلا قابل دیدن نیست فعالیت زیرمجموعه ها

چهارم : شما کلا 1549 کلیک در ایران زمین و 14 و مریتا و فام انجام دادید که با احتساب ارزش کلیک 2 تومان میشه 3098 تومان که من نصف این مبلغ رو باید تقدیم شما کنم و لطفا شما یا شماره کارت عابر بانک ملی و یا شماره جهان پی دارید لطف کنید و به ایمیل من بفرستید تا براتون واریز کنمخنده

 

 



من
ساعت18:28---17 مرداد 1393
سلام،وبلاگتون عالی بود،ممنون میشم به وبلاگم سربزنید و یک مطلب مفید دارم واسه کسب درآمد میلیونی،امیدوارم بیاین و استفاده بکنین

شهره
ساعت11:55---14 مرداد 1393

باسلام و عرض ادب
طبق قولتون نصف نصف تو باکس های مریتا،ایران باکس و ار تی ار
یک ماه شد
هرچند امیدی ندارم جواب بدین

با عرض سلام

اول من عذرخواهی می کنم از حضورتون بابت جواب ندادن به آخرین ایمیل شما و اما دلیلش این بود که هارد کامپیوتر من سوخته بود و من الان 3 روزه دوباره هارد گرفتم و تا الان کلی از روزها رو نتونستم کلیک های خودمو انجام بدم و بعضی روزها از کافی نت کلیک میکردم .

دوم شما اجازه بدید اگر من جواب ندادم بعد لقب دروغگو به من بدید لطفا

سوم یه لطفی بفرمائید از هر 3 تا سایت تعداد کلیک هایی که انجام دادید رو بفرمائید ممنون میشم

 

با سپاس فراوان



مهسا
ساعت9:38---3 خرداد 1393

سلام
من تو سایت متین زیرمجموعه شما شدم یا نام کاربری m_kheiriasl
خوشحال میشم از وبلاگ منم دیدن کنی و شما هم زیرمجموعه من بشین.
ممنون

با عرض سلام

ممنون از شما دوست عزیز بابت عضویت

شما هم وبلاگ خوب و کاملی داری تبریک میگم

انشاا... با هم بتونیم همکاری خوبی داشته باشیم

با سپاس فراوان



مهدی
ساعت11:58---20 خرداد 1392
سلام آقا رضا
ممنون بابت خوش قولیت کمتر کسی دیدم که قول بده و به قولش عمل کنه بابت واریز هدیه به حسابم هم تشکر میکنم امیدوارم هر ماه مثل الان خوش قول باشید
با تشکر
mehdi1


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 26 ارديبهشت 1398برچسب:, | 2:19 بعد از ظهر | نویسنده : رضا |

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • ریز دانلود